.elementor-section-wrap .elementor-menu-toggle '), hamburger_dropdown = document.querySelector('.elementor-location-header > .elementor-section-wrap nav.elementor-nav-menu--dropdown'); // or better - if you will put menu-dbl-click in the id of the element, you can use these two lines instead - /* var hamburger = document.querySelector('.elementor-location-header > .elementor-section-wrap #menu-dbl-click .elementor-menu-toggle'), hamburger_dropdown = document.querySelector('.elementor-location-header > .elementor-section-wrap #menu-dbl-click nav.elementor-nav-menu--dropdown'); */ if(hamburger){ hamburger.addEventListener("click", function() { if (document.querySelector('script[type="rocketlazyloadscript"]')) { this.classList.add("elementor-active"), hamburger_dropdown.style.cssText = 'width: 100vw;top: 60px;' /* // or try this line hamburger_dropdown.style.cssText = 'width:'+window.screen.availWidth+'px;'+'left:'+(-window.screen.availWidth/2.88)+'px;'+'top:'+21+'vw;' */ } } ) } } );
אנגלית עסקית

אינגליש סנטר

קורס אנגלית למבוגרים לשיפור האנגלית המדוברת

אינגליש סנטר מציעה קורסי אנגלית למבוגרים בגילאי 18+ במגוון מסלולים. כלומר שיעורי אנגלית דיגיטליים או פרטניים בזום לפי צרכי התלמיד המתאימים לאוכלוסייה של חיילים משוחררים, סטודנטים, אנשי עסקים ולכל אדם שפשוט רוצה לשפר את השפה המדוברת באנגלית.

המורים שלנו הינם מורים ישראליים ומקצועיים אשר ילוו אתכם יד ביד כל הדרך להצלחה ויתנו לכם יחס אישי. המורים שלנו יקנו לכם בשיעור אנגלית טלפוני מגוון כלים כדוגמא הדקדוק הנכון של השפה על מנת לחבר משפטים נכונים, בנוסף הם יאפשרו לכם לבוא לידי ביטוי בדיבור ויבחנו את הדיבור באופן פרטני ואף ימליצו לכם דרכים לשיפור השפה התקינה. בנוסף כל תלמיד יכול לרכוש קורס ללימוד הבסיס של השפה באמצצעות קורס דיגיטל הכולל סרטונים וחומרי תרגול.

בשיטה זו הכולל שיעורים פרטניים לשיפור השיח וקורס דיגיטלי מצולם עם מורה תוכלו להפיק את המירב ולקבל את התוצאה הרצויה בשיפור האנגלית המדוברת שלכם.

תוכנית הלימודים בשיעורי האנגלית הפרטניים שלנו

בשלב הראשון תוכלו לעשות שיעור ניסיון אחד בתשלום ובו נבחן את רמת הידע שלכם ואתם תוכלו לבחון את יכולותיו של המורה שלנו. לאחר השיעור המנהלת הפדגוגית שלנו תתקשר אליכם ותעדכן אתכם מה הרמה הקיימת ולאן אפשר להגיע ביחד עם המורה. במידה ותיהיו שבעי רצון מהמורה ותרצו להמשיך ללמוד המנהלת תעניק לכם שם משתמש וסיסמא למערכת השעות של המורה ואתם תוכלו לבצע שיבוץ מתי שנוח לכם וגם לבצע את התשלום לבד.

בכל שיעורתוכלו לבחור האם לשפר את האנגלית המדוברת או לשפר את הדקדוק או לעבור על שאלות מהשיעורים הקודמים. כל תלמיד יוכל לרכוש קורס דיגיטלי שתואם את הרמה שלו ללימוד מהבית ללא צורך במורה ובכך יוכל לשפר את האנגלית שלו בקצב אישי.

התוצאה מקורס המשלב שיעורים פרטניים/דיגיטלים

תלמידי אינגליש סנטר אשר יסיימו את הקורסים שלנו יצאו מקורס אנגלית, בידיעה שהם יכולים לדבר אנגלית ללא חשש ובקלות, אם זה ביום יום כאשר הם נתקלים בשפה האנגלית או בפגישות עסקים חשובות. בנוסף בוגרי אינגליש סנטר יוכלו להיפתח לעולמות חדשים כמו העולם הטכנולוגי והאפליקציות שכולן מבוססות בימינו על השפה האנגלית. הבוגרים שלנו יוכלו להבין ולהכיר את הרשתות החברתיות בהן נמצאים ילדיהם או משפחותיהם כדוגמת הפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

הם יוכלו לקרוא כתבות באינטרנט ולהעשיר את אוצר המילים ולהרחיב את הידע האישי שלהם, ובנוסף ליצור קשרים עם אנשים דוברי והשפה האנגלית. בכך יוכלו ליצור והזדמנויות חדשות ולהתפתח מחוץ לקהילה הישראלית הן מהבחינה הפרטית והן מהבחינה העסקית.

קורסי האנגלית שלנו מאושרים, על ידי משרד החינוך ומשרד הביטחון , ומתאימים לכל התלמידים מגיל 18+ כדוגמת: חיילים, חיילים משוחררים, סטודנטים, מבוגרים אשר מעוניינים לשפר את האנגלית למטרות עבודה או לפנסיונרים שמעוניינים לטייל בחו"ל ולשפר את הדיבור.

חיילים משוחררים יכולים לשלם על הקורסים דרך הפיקדון הצבאי.

נגן וידאו אודות קורס אנגלית טלפוני

השאירו פרטים וקבלו
שיעור ניסיון במתנה !

מחירון קורסי האנגלית

שיעור פרטני

120 לשעת לימוד
  • 120 ש"ח לשיעור
  • מורה מלווה קבוע

קורס דיגיטלי

295 לרמת לימוד
  • 295 ש"ח לרמת לימוד
  • לימוד עצמי
החבילה הפופולרית

זה הזמן להגשים את החלום ולדבר אנגלית !

דילוג לתוכן